loading...
public
safa بازدید : 7 پنجشنبه 19 خرداد 1401 نظرات (0)

ایسا نوهاوزر، 14 ساله، از فیرفکس، ویرجینیا، از چهار سالگی اسکیت بازی می کند. "من اسکیت آزاد [اسکیت بازی انفرادی] انجام می دهم و اکنون تا سطح چهار هستم. 11 سطح وجود دارد - گاما، بتا، دلتا و سپس سطوح یک تا هشت. من همچنین در حال رقصیدن روی یخ هستم و دوست دارم برای آن شریک زندگی داشته باشم. ایسا می‌گوید: من آن را دوست دارم، زیرا روی یخ می‌رقصد.

اسکیت

کودکانی که علاقه مند به اسکیت بازی هستند ممکن است از مربی برای رسیدن به اهدافشان کمک کنند. برای پیدا کردن مربی برای درس‌های خصوصی، با مدیریت در پیست‌های یخ محلی صحبت کنید و در مورد مربی‌های موجود با گواهینامه PSA و اینکه آیا مربیان امتیازاتی را از طریق PSA (انجمن حرفه‌ای اسکیت بازان) دارند، سؤال کنید. اکثر پیست های معتبر ترجیح می دهند مربیانی را استخدام کنند که دارای این گواهینامه استاندارد صنعتی هستند. PSA با دو نهاد حاکمه اسکیت بازی (انجمن اسکیت نمایشی ایالات متحده و موسسه اسکیت روی یخ) برای ایجاد سطوح گواهینامه برای مربیان اسکیت همکاری نزدیکی دارد. مربیانی که دارای رتبه PSA هستند، آموزش های خود را حفظ کرده اند و دائماً برای بهبود مهارت های آموزشی خود تلاش می کنند.

صحبت با سایر اسکیت بازها و والدین آنها می تواند در یافتن مربی مناسب بسیار مفید باشد. می‌توانید با یافتن چیزهایی که در مورد مربی دوست دارند یا نه، مانند سوابق وقت‌شناسی و اعتبار، تشخیص دهید که مربی حرفه‌ای است یا خیر. همچنین، در مورد گروه های سنی که مربی تجربه تدریس دارد، هزینه ها و خط مشی لغو بپرسید.

عیسی دو مربی دارد - یکی برای کمک به او در تمرین روی یخ و دیگری برای کمک به او در تمرینات قدرتی. "من روی چیزهای زیادی کار می کنم، اما سخت ترین چیز برای من در حال حاضر Contasta Tango است، زیرا شامل به یاد آوردن چندین کار در یک زمان است. در مورد پرش ها، محور یکی از سخت ترین پرش ها و تنها پرش است که از موقعیت رو به جلو بلند می شود. عیسی می‌گوید: بعداً روی آن کار می‌کنم.

"موسیقی به اسکیت من کمک زیادی می کند زیرا به تنظیم ضربان کمک می کند. من عاشق رقصیدن روی تانگو هستم و از موسیقی همراه با آن لذت می برم.» برای رقابتی بودن، اسکیت بازها باید زمان زیادی را به تمرین اختصاص دهند. بسته به اهداف اسکیت باز، زمان تمرین می تواند 16 ساعت در هفته باشد. عیسی می گوید: «من معمولاً به طور متوسط ​​چهار روز در هفته و هر بار حدود دو ساعت تمرین می کنم.

برای آماده شدن برای اسکیت، از کودکتان بخواهید لباس‌های کشدار بپوشد، زیرا مانع حرکت نمی‌شود و به مربی اجازه می‌دهد تا هم‌ترازی بدن را ببیند تا بازخورد مناسبی برای کمک به اسکیت‌باز برای بهبود تکنیک بدهد. «لباس گشاد هرگز ایده خوبی نیست زیرا ممکن است در اسکیت گرفتار شود و باعث آسیب شود. عیسی می‌گوید و همیشه موهایم را به صورت کش یا بافته می‌کنم تا از چشم‌هایم دور بماند تا بتوانم ببینم.

اگر می خواهید یک جفت اسکیت برای فرزندتان بخرید، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. عیسی می‌گوید: «اسکیت‌ها باید انعطاف‌پذیر بوده و به‌خوبی جا بیفتند، بدون اینکه خیلی تنگ باشند، و اسکیت‌های بهتر از چرم مجسمه‌سازی شده‌اند. مچ پاها باید به خوبی حمایت شوند، اما اگر اسکیت ها خیلی سفت و یا حتی بیش از حد انعطاف پذیر باشند، یک اسکیت باز ممکن است در خطر چرخاندن مچ پا و آسیب جدی باشد. تیغه ها باید بسیار تیز باشند تا با نیاز اسکیت باز به دقت مطابقت داشته باشند. هر تیغه دارای یک انتخاب انگشت پا است که به اسکیت باز کمک می کند تا راحت تر بپرد و بچرخد. اسکیت ها می توانند گران باشند، بنابراین معمولاً از روکش های چکمه یا جوراب شلواری روی چکمه استفاده می شود تا از روکش چکمه محافظت شود.

اگر فرزند شما به اسکیت علاقه نشان می دهد، برای اطلاعات مفید به باشگاه اسکیت ویرجینیای شمالی در scnv.org، باشگاه اسکیت نمایشی واشنگتن در washingtonfsc.org، skatepsa.com، skateisi.com و usfsa.org مراجعه کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 90
  • بازدید کلی : 244